ما هستیم تا شما سالم بمانید.

پزشکی

درمان شوره سر با روش‌های طبیعی

3 تا 5 قاشق غذاخوری روغن نارگیل را به پوست سرتان ماساژ دهید و اجازه دهید تا در طول شب روی سرتان بماند. روز بعد سرتان را با یک شامپوی ملایم بشویید.

به گزارش بلاغ، شوره سر یکی از مشکلاتی است که روز به روز در حال افزایش است. من مطمئنم که تقریبا همه ی ما برای اینکه موقتا از شر شوره خلاص شویم، حداقل یک بار محصولاتی که ادعا می کنند شوره را از بین می برند امتحان کرده ایم. در این مطلب، راه هایی طبیعی را برایتان فهرست کرده ایم که می توانند با این پوسته های خارش دار روی سرتان مبارزه کنند. در اینصورت دیگر نیازی به هزینه ی اضافی برای آنچه که نمی دانید آیا واقعا می تواند شما را از شر شوره خلاص کند یا نه، نخواهید داشت. در ادامه این مطلب را به نقل از مجله تناسب اندام بخوانید.

سرکه سیب
اسیدیته ی سرکه ی سیب، pH پوست سرتان را تغییر داده، و شرایط را برای رشد مخمر سخت می کند. این اتفاق، نتیجتا به کاهش شوره ی سر کمک می کند.
جوش شیرین
موهایتان را خیس کنید، و یک مشت جوش شیرین را به سفتی به پوست سرتان بمالید. از شامپو هم استفاده نکنید. جوش شیرین، قارچی که باعث بوجود آمدن شوره ی سر می شود را از بین می برد.
روغن نارگیل
3 تا 5 قاشق غذاخوری روغن نارگیل را به پوست سرتان ماساژ دهید و اجازه دهید تا در طول شب روی سرتان بماند. روز بعد سرتان را با یک شامپوی ملایم بشویید.
لیموترش
2 قاشق غذاخوری آبلیمو را به پوست سرتان ماساژ دهید و آبکشی کنید. سپس 1 قاشق چایخوری آبلیمو را در یک فنجان آب بریزید و پس از شستشوی موهایتان با شامپو، موهایتان را با آن آبکشی کنید.
اسیدیته ی لیموترش به متعادل کردن pH پوست سرتان کمک کرده و نتیجتا شوره را از پوست سرتان دور خواهد کرد.
سیر
خاصیت ضد قارچی سیر، برای از بین بردن باکتری هایی که مسبب شوره هستند عالی است. پیش از شستشوی موهایتان، پوست سرتان را با ترکیب عسل و سیر له شده ماساژ دهید.

[ بازدید : 93 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 3 آذر 1395 ] [ 14:24 ] [ salamat ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]