ما هستیم تا شما سالم بمانید.

پزشکی

عواقب وحشتناک خودارضایی بر سلامت جسم



عواقب وحشتناک خودارضایی بر سلامت جسم

خود ارضایی از جمله پدیده هایی است که تعداد زیادی از انسان ها در طول زندگی تجربه می کنند ولی همواره توسط عموم با انکار روبرو می شود. در این مقاله به موضوع خود ارضایی از بعد آمار و ارقام نگاه شده است که نشان می دهد چند درصد از مردم این عمل را انجام داده اند.

آمار خود ارضایی

آماری که توسط تحقیق و نظرسنجی یک دانشگاه در آمریکا صورت گرفت نشان می دهد که ۷۰% مردان خودارضایی می کنند. اما خود ارضایی برخلاف تصور برخی افراد که فکر می کنند یک عمل مردانه است در زنان نیز وجود دارد و برطبق همان آمار۶۰ درصد از خانم ها نیز این عمل را در طول زندگی خود حداقل یکبار انجام داده اند.

با اینکه آمار مربوط به کشور آمریکا می باشد ولی این پدیده توسط بیشتر مردم در دنیا انکار می شود. بنابراین درصدهای واقعی شاید بیشتر از اینها باشد! حال سؤالی که پیش می آید این است که «باتوجه منع این کار در دین اسلام چند درصد از مردم کشور خودمان این عمل را حداقل برای یکبار انجام داده اند؟».

رابطه ی جنون و خود ارضایی
دکتر اسـپایـتک متخصص برجسته کالبد شناسی امریکایی و رئـیس جامعه عصب شناختی نیـویورک در کـتـاب خـود بـا عنوان "انرژی خالق” اظهار میدارد کـه جنـون هـای متفاوتی بـه واسـطه ی خـود ارضایی و آزار و اذیت های جنسی پدید خـواهد آمـد، چراکه مایـع مـغزی ابتـدا سـرشـار از لسیـتـین است و سپس بـواسطه انـزال غیـرمترقبه، از لسیتین خالی می شود. به همین دلیل ارگان ها بـه جـای آن باید از سایر بافت ها و اعصاب موجود در مغز استفاده کنند.

در هـر بار انـزال مـردها چیـزی در حـدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ میـلیون اسپرم به همراه مقادیر زیادی انرژی از دست می دهند. واقعاً چه می شد اگر انسانها می دانستند که چگونه می توانند این انرژی را به جای خارج کردن از بدن، در بدن خود ذخیره نمایند؟! نتیجه حتماً انسانی شبیه به سوپرمن می شد!

پروستات غده ای است که دقیقاً در زیر گردنه ی مثانه قرار گرفته است؛ مایعی به رنگ سفید کدر و لزج ترشح می کند که به عنوان وسیله ای برای انتقال اسپرم ها به شمار می رود. این غده تقریباً در سن ۲۱ سالگی به مرحله ی رشد کامل خود می رسد. زمانیکه فرد پیش از رسیدن به بلوغ کامل (در مردان سن ۲۱ سالگی) دست به خود ارضایی می زند، پروستات دچار ضعف و نقصان می شود و این امر سبب بروز اختلالات مربوط به پروستات در سنین چهل سالگی به بعد می شود. این اختلال بدین شرح است که غده ی پروستات بزرگ شده، راه خروج ادرار را مسدود می کند و فرد برای تخلیه ی ادرار باید بالاجبار از سند پزشکی استفاده کند. این عارضه درست مانند وازکتومی، سبب ایجاد ناتوانی جنسی می شود.

عواقب وحشتناک خودارضایی بر سلامت جسم

بد نیست بدانید بچه هایی که پدر آنها خودارضایی می کرده، نمی توانند در سلامت کامل روحی و روانی به سر برند. آنها دارای بیماری های گوناگونی هستند چراکه از یک تخم نه چندان سالم بوجود آمده اند.

خود ارضایی همچنین در خانم ها هم دیده می شود و امری زجر آور و دردناک قلمداد می شود.

خود ارضایی سبب ایجاد ناتوانی جسمی و انزال زوردس می شود. این امر به وفور در میان مردهای سنین زیر۴۰ سال قابل مشاهده است.

ساموئل اون ویر در کتاب دیگر خود با عنوان «آموزش های بنیادین» در بخش «نوجوانی» اینطور نوشته است که: «جرم های خاموشی وجود دارند و پی آمدهای منفوری در پی آن گریبانگیر افراد می شود. اگر فرد مشکلات جنسی اش را مخفی نگه دارد، مرتکب گناه می شود. اگر در مورد مشکلات خود اطلاعات غلط بدهد نیز مرتکب جرم دیگری شده است.»

از بین بردن مغز
فسادی که به واسطه خود ارضایی ایجاد می شود، قابلیت ها و توانایی های مغزی را به طور کامل از بین می برد. افراد باید توجه داشته باشند که ارتباط تنگاتنگی میان منی و مغز وجود دارد. مغز برای منی از اهمیت ویژه ای برخودار است و منی هم برای مغز مهم است. مغز برای منی انرژی ایجاد کرده و سبب انتقال آنها می شود، منی هم ذهن را تصفیه کرده و اگر در جهت درست هدایت شود، توانایی های آن را ارتقا میبخشد.»
نابود شدن زیبایی چهره

«مطالعات فیلسوفانه ای که عمیقاً بر روی عملکرد غده های درون ریز متمرکز شده اند، بر این باروند که بدن طی فرایند خودانزالی انرژی بی شائبه ای را از دست می دهد. چه بسیار افرادی زیادی با چهره های زیبا بوده اند که در اثر انجام این کار زیبایی خود را از دست داده اند! چه بسیار مغزهایی که منحط و فاسد شده اند! و … همه و همه ی این وقایع به دلیل آن است که انزال در شرایط و موقیعت و زمان مناسب انجام نپذیرفته.”

«آمار و ارقام گویای این مطلب هستند که این روزها خود ارضایی در خانم ها و آقایون جوان بیش از پیش باب شده است. بیمارستان های روانی مملو از زنان و مردانی هستند که مغزشان به دلیل خودارضایی بیمار گشته. تیمارستان، مقصد نهایی فردی است که به خودارضایی اعتیاد پیدا می کند.»

عواقب وحشتناک خودارضایی بر سلامت جسم

خودارضایی «بدن» و «چهره» را تغییر می دهد، افتادگی و از بین رفتن بافت های عضلانی در صورت و بدن از مهمترین عواقب آن است

مضرات خودارضایی در مردان

خودارضایی عادتی مضر و زیانبار است که بسیاری از مردم در سراسر جهان آن را انجام می‌دهند؛ این روز‌ها این مسئله باعث ایجاد اختلال در زندگی بسیاری از جوانان شده است. برخی از آن‌ها اطلاعات غلطی از سوی دوستان خود درباره ی این کار می‌شنوند و به انجام این کار تشویق می‌شوند. عدم اطلاع و نداشتن آگاهی کافی درباره ی رابطه ی جنسی و قابلیت اعتیادآور خودارضایی دلیل اصلی افزایش این عادت در بین جوانان بوده است. برخی فکر می‌کنند که خودارضایی برای سلامتی جنسی مفید است. در اینجا به برخی تأثیرات منفی و مضر این عادت مخرب اشاره می‌کنیم:

۱.
خودارضایی شما را ضعیف می‌کند؛ در واقع باعث می‌شود انرژی بیشتری مصرف کرده و کالری بیشتری بسوزانید.

۲.
خودارضایی باعث بروز مشکلات عصبی می‌شود.

۳.
خودارضایی دلیل اصلی نعوظ ناقص است.

۴.
حتی اگر یکبار هم خودارضایی را تجربه کنید ممکن است به آن اعتیاد پیدا کنید. کنترل آن کار بسیار دشواری است.

۵.
خودارضایی شما را خواب آلود می‌کند؛ بعد از انزال و خارج کردن اسپرم از بدن بیشتر تمایل خواهید داشت که بخوابید.

۶.
خودارضایی باعث بروز اضطراب و فشار روحی و روانی می‌شود.

۷.
خودارضایی به لحاظ روان‌شناختی هم بر فرد تأثیر می‌گذارد. در واقع باعث می‌شود که فرد بعد از انجام آن احساس بدی نسبت به خود داشته باشد.

۸.
خودارضایی باعث تماس های غیرقانونی می‌شود چرا که نیاز به انجام آن روز به روز بیشتر شده و در ‌‌نهایت شما را به جستجو برای یافتن منبعی برای لذت جنسی می‌کشاند.

۹.
خودارضایی یکی از دلایل اصلی زودانزالی در رابطه ی جنسی است که باعث ایجاد عدم رضایت دو طرف می‌شود.

۱۰.
خودارضایی زیاد باعث کاهش میزان اسپرم شما می‌شود. زوج هایی که می‌خواهند بچه دار شوند نباید خودارضایی کنند.

۱۱.
خودارضایی باعث اتلاف وقتتان شده و حس بی مصرف بودن به شما می‌دهد.

۱۲.
لذت خودارضایی هرگز برای مدت طولانی دوام ندارد.

۱۳.
مردانی که خودارضایی می‌کنند، میزان علاقه و اشتیاق آن‌ها برای رابطه ی جنسی با همسرشان کم می‌شود. آن‌ها نمی‌توانند در طولانی مدت احساس لذت داشته باشند.
آیا خودارضایی بر عضله سازی و تناسب اندام تاثیری منفی دارد؟!
یکی از سوالاتی که عموما پرسیده می‌شود، این است که آیا خودارضایی بر عضله سازی و تناسب اندام تاثیری منفی دارد؟ ما در این رابطه نقطه نظرات متخصصین، مربیان، فیزیولوژیست‌ها و حتی سکسولوژیست‌های متعددی را جویا شدیم.

با روشن بینی کامل، و پس از تحقیق مفصلی که انجام دادم، با قاطعیت تمام، فقط یک جمله به شما خواهم گفت، بله! خود ارضایی بر عضله سازی تاثیر منفی می‌گذارد.
افراد بسیاری گفته‌اند که هیچ ارتباطی بین انرژی فیزیکی و انرژی جنسی وجود ندارد، اما بگذارید صاف و پوست کنده بگویم، اینطور نیست!

با کیفیت‌ترین بخش خون شما، در شکل‌گیری اسپرم مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین اگر مقدار زیادی از آنرا هدر دهید، قطعا برای رشد عضلاتتان مانع خواهید تراشید.

شما باید مکانیسم بدنتان را طوری کانالیزه کنید، که تا آنجا که می‌شود آنابولیک بماند، اما اگر دائم خودارضایی کنید، چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

دانشمندان می‌گویند که تولید اسپرم، یک پدیده‌ی طبیعی است، و گهگاه حتی از طریق ادرارتان نیز دفع خواهد شد. این درست است و ما هم منکرش نیستیم، اما هرچه اسپرم بیشتری از دست بدهید، مواد مغذی بیشتری صرف تولید دوباره‌ی اسپرم و فعالیت‌های کاتابولیک خواهد شد.

این مواد مغذی، همان‌هایی هستند که برای رشد عضلانی هم به آنها نیاز است، که با خودارضایی، باعث خواهید شد تا رسیدن مواد مغذی به عضلات یا به تاخیر بیفتد یا کلا لغو شود!

سیکل تولید اسپرم، حدود ۷۰ تا ۸۰ روز زمان نیاز دارد. اسپرم، به معنای واقعی جوهره‌ی بدن شماست! تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که تا آنجا که می‌توانید خودارضایی نکنید. حداقل، کمتر خودارضایی کنید! نتیجه‌اش را خواهید دید.


[ بازدید : 460 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 23 شهريور 1398 ] [ 13:09 ] [ salamat ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]